Poster: Lead
Ik wil de oude 12 versies van de LL wel even opruimen hoor, bekijken we dan nog een keer opnieuw naar de memberlevel
Ik wil de oude 12 versies van de LL wel even opruimen hoor, bekijken we dan nog een keer opnieuw naar de memberlevel
Oh, en het valt ons op als iemand een probleempje heeft met z'n F5 knop
Poster: Steev
Waar blijf ik dan met mijn 600 posts? :p Ik geloof dat ik de enige Pro ben met minder dan 1000 berichten hiero haha :D
Poster: DJ-BasRose
Maarja hoeveel waarde hecht je aan het aantal posts.... ik niet veel in iedergeval
Ik merk dat mensen met een SuperPro-status dezelfde kleur genieten onder het menu links als een Plus-Member. Kan je ze geen apart kleurtje geven? Zou mooi uitkomen.
Het idee vind ik origineel. Ben trouwens benieuwd hoeveel er uiteindelijk gaan geraken.
Nee, geen extra forum... er zullen slechts weinigen zijn die dit gaan halen. Het is ook niet de bedoeling dat er mensen zijn die dit gaan halen.
Net als ik ik ben iemand die niet zo heeel veel post ik ben iemand vie veel leest :P
Ik ben al ruim 3 jaar hier en heb iets van 1350 posts... sommige mensen hebben dit al binnen een jaar voor mijn gevoel.
Maarja hoeveel waarde hecht je aan het aantal posts.... ik niet veel in iedergeval
Inderdaad, sommige mensen komen aan hun memberlevel door hun gezwets en spam. Maar goed. Even leuk en aardig maar LL? Wat is dat? :P
Oh never mind, ik zag het al staan, iedergeval is het iets waar ik niet aan mee doe
Poster: NielsR
Hoe kan je dat dan zien? want aan de pageviews gewoon gaat toch bijna niet want ik heb 53.134 en dat is meer dan sommige mensen met meer posts dan mij en ik refresh niet constant ofzo hoor.
Net als ik ik ben iemand die niet zo heeel veel post ik ben iemand vie veel leest :P
...
Poster: djjw
WHAAA Als of ik mezelf hoor praten, maar ben het volledig met je eens,
ik ben ongeveer net zolang hier als jij, met ongeveer evenveel posts, en
dus hecht ik daar ook niet veel waarde aan....
Poster: tairip
Leuk dat er een nieuwe status is voor mensen die teveel vrije tijd hebben en dat dan spenderen aan een goed forum als deze!... Activiteit op het forum is belangrijk om het levendig te houden. Hulde dus voor mensen die deze status kunnen behalen!
Poster: bramv
welke kleur heeft super pro:P
Poster: Flexii
dezelfde kleur al plusmember of zie ik dat nu verkeerd?
Poster: _Ivan_
Volgens mij wel ja!
Klopt het dat de superpro's tussen de gewone pro's staan? Viel me gisteravond toevallig op.
Poster: Flexii
volgens mij boven de pro's en onder de pro's met een + erbij
Ik vraag mij af waarom mensen hier op DJR zitten als we nu al beginnen te muggenziften over een status-kleur!?
Mij maakt het niet uit of er nu 2 bruin - goude kleure zijn of niet.
Laten we vooral niet vergete dat dit een Dj-website is en niet een ik-wil-die-soort-kleur-en-dat-level-forum.
Verder geef ik Lead wel gelijk dat het met meer plusjes echt een warboel wordt.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.