[DJR] Nieuw Memberlevel (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 04-05-2008 20:58
5 Jaar na introductie van ons member level systeem is gebleken dat het level waarvan we dacht dat het door slechts weinigen behaald kon worden toch binnen bereik van vele ligt. We hebben inmiddels al bijna 60 members die voldoende en lang genoeg actief zijn geweest om het tot Pro te schoppen.

Om nu het leven niet te laten stoppen bij Pro hebben we er een level bij gemaakt :D

Denk nu niet dat dit een level is zoals Pro... Pro is een uitdaging, een level hoger wordt eigenlijk onmogelijk voor wie hier niet meer dan een jaar of 2 actief is. De reden dat dit level op een onbereikbare hoogte is vast gesteld is omdat we niet verwachten dat meer dan een handje vol mensen zo actief zullen zijn en er dus altijd een uitdaging zal blijven bestaan.

Tevens is dit een aardigheidje als beloning voor de mensen die het hier echt lang uithouden Winking my eye

Het nieuwe level heet : SuperPro

Wie dit bericht overigens aangrijpt om dmv spamberichten te proberen het even snel te gaan halen zal aangepakt worden door onze 3-letterige knop...
Let the BASS be louder

What do you think about [DJR] Nieuw Memberlevel ??

Vote :   

PatrickBeuken    posted on 05-05-2008 11:09
Poster: Lead

Ik wil de oude 12 versies van de LL wel even opruimen hoor, bekijken we dan nog een keer opnieuw naar de memberlevel Winking my eye

Strak plan.
Bouncy    posted on 05-05-2008 11:23

Ik wil de oude 12 versies van de LL wel even opruimen hoor, bekijken we dan nog een keer opnieuw naar de memberlevel Winking my eye

Doe maar eens!:P

Dan wil ik wel eens weten hoeveel mensen hun status hebben te danken aan de Late Leeuw!

En ik denk dat het forum er ook een stuk sneller op word!
User edit by Bouncy on 05-05-2008 @ 11:27:14 (22%)
Basrose    posted on 05-05-2008 16:24
Ja dit is zeker waar er zijn veel mensen die in de late leeuw posten... Maar waar het uiteindelijke (in iedergeval voor mij) om draait is dat je hier bent voor plezier, Informatie, en je mening delen met anderen, en andere users helpen.

Maar leuk dat er nu ook een superpro level bij is gekomen. Ik hoop alleen dat de mensen niet teveel gaan spammen, of wat lead al zei dat sommige mensen last van hebben met de F5 knop.
NielsR    posted on 05-05-2008 17:14
Oh, en het valt ons op als iemand een probleempje heeft met z'n F5 knop Winking my eye

Hoe kan je dat dan zien? want aan de pageviews gewoon gaat toch bijna niet want ik heb   53.134 en dat is meer dan sommige mensen met meer posts dan mij en ik refresh niet constant ofzo hoor.
Steev    posted on 05-05-2008 17:22
Waar blijf ik dan met mijn 600 posts? :p Ik geloof dat ik de enige Pro ben met minder dan 1000 berichten hiero haha :D
Twello    posted on 05-05-2008 17:32
oei oei Cry en ik zit nog niet eens boven de 1000 Cry
dancedimension    posted on 05-05-2008 17:34
Poster: Steev
Waar blijf ik dan met mijn 600 posts? :p Ik geloof dat ik de enige Pro ben met minder dan 1000 berichten hiero haha :D

Nee hoorWinking my eye Bij mij identiek, volgens mij zat ik ook in de 600 posts toen ik Pro-member werdCry
Basrose    posted on 05-05-2008 17:37
Net als ik ik ben iemand die niet zo heeel veel post ik ben iemand vie veel leest :P

Ik ben al ruim 3 jaar hier en heb iets van 1350 posts... sommige mensen hebben dit al binnen een jaar voor mijn gevoel.

Maarja hoeveel waarde hecht je aan het aantal posts.... ik niet veel in iedergeval
Dj_Fantasy    posted on 05-05-2008 17:45
Poster: DJ-BasRose
Maarja hoeveel waarde hecht je aan het aantal posts.... ik niet veel in iedergeval

Als de helft aantal post die sommige doen ook echt kwaliteit hebben dan zou het echt hier een geweldige plaats zijn.

Maar het is inderdaad zoals Lead zegt dat sommige mensen een F5 of een Spam probleem hebben.
dj2dj.nl
MissSalem    posted on 05-05-2008 19:15

Ik merk dat mensen met een SuperPro-status dezelfde kleur genieten onder het menu links als een Plus-Member. Kan je ze geen apart kleurtje geven? Zou mooi uitkomen.

Het idee vind ik origineel. Happy, laughing Ben trouwens benieuwd hoeveel er uiteindelijk gaan geraken.

ScottB    posted on 05-05-2008 23:07
Nee, geen extra forum... er zullen slechts weinigen zijn die dit gaan halen. Het is ook niet de bedoeling dat er mensen zijn die dit gaan halen.

Oke prima, zo'n eigenlijk niet haalbare status. Maar dan vraag ik mij toch af hoe het komt dat bij de invoerig van de status er meteen al iemand is die die status behaald? Verder vind ik het een goed idee om idd alle member levels na tekijken m.u.v. De Late Leeuw posts. 12 Delen van een bepaald topic vind ik sowieso overdone. In de Late Leeuw werden zoveel dingen besproken dat het op zichzelf al eigenlijk een forum was.
User edit by ScottB on 05-05-2008 @ 23:08:09 (2%)
djjw    posted on 05-05-2008 23:18
Net als ik ik ben iemand die niet zo heeel veel post ik ben iemand vie veel leest :P

Ik ben al ruim 3 jaar hier en heb iets van 1350 posts... sommige mensen hebben dit al binnen een jaar voor mijn gevoel.

WHAAA Als of ik mezelf hoor praten, maar ben het volledig met je eens,
ik ben ongeveer net zolang hier als jij, met ongeveer evenveel posts, en
dus hecht ik daar ook niet veel waarde aan.

Maar ik zou idd ook wel willen zien hoeveel posts er af gaan bij mensen, als de LL verwijdert werd!!
Steev    posted on 05-05-2008 23:27

Inderdaad, sommige mensen komen aan hun memberlevel door hun gezwets en spam. Maar goed. Even leuk en aardig maar LL? Wat is dat? :P

Oh never mind, ik zag het al staan, iedergeval is het iets waar ik niet aan mee doe Happy, laughing

User edit by Steev on 05-05-2008 @ 23:28:29 (66%)
Illusion    posted on 05-05-2008 23:41
ECHT goed! Eindelijk een status die moeilijk te bereiken is, en waarvan mensen kunnen weten... dit is iemand met veel waarde! Respect!Winking my eye

@ Steev: Ik denk dat dat Late Leeuw betekendWinking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 05-05-2008 @ 23:45:06 (35%)
tairip    posted on 05-05-2008 23:48
Leuk dat er een nieuwe status is voor mensen die teveel vrije tijd hebben en dat dan spenderen aan een goed forum als deze! Winking my eye

Ik houdt zelf van informatieve post met een grapje tussendoor en af en toe wat larie koek anders wordt het ook zo ongezellig!
Activiteit op het forum is belangrijk om het levendig te houden. Hulde dus voor mensen die deze status kunnen behalen!
Lead    posted on 06-05-2008 02:10
Poster: NielsR

Hoe kan je dat dan zien? want aan de pageviews gewoon gaat toch bijna niet want ik heb 53.134 en dat is meer dan sommige mensen met meer posts dan mij en ik refresh niet constant ofzo hoor.

Admins zien meer dan members... zo zag ik vandaag nog iemand met een F5 probleempje voorbij komen...

...

Poster: djjw
WHAAA Als of ik mezelf hoor praten, maar ben het volledig met je eens,
ik ben ongeveer net zolang hier als jij, met ongeveer evenveel posts, en
dus hecht ik daar ook niet veel waarde aan....

En voor jullie hebben we dus het Pro+ level, dit zou je kunnen zien als kennis teken. Het memberlevel is alleen maar een activiteiten meter... kan iedereen zelf afwegen wat interresanter is Winking my eye

Poster: tairip
Leuk dat er een nieuwe status is voor mensen die teveel vrije tijd hebben en dat dan spenderen aan een goed forum als deze! Winking my eye... Activiteit op het forum is belangrijk om het levendig te houden. Hulde dus voor mensen die deze status kunnen behalen!

Helemaal juist, we proberen de kennis en gezelligheid te scheiden zodat iedereen hetgene in de gaten kan houden wat hij het interresantst vindt.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 06-05-2008 02:13 (35%)
bramv    posted on 06-05-2008 10:41
welke kleur heeft super pro:P
_Ivan_    posted on 06-05-2008 11:48
Poster: bramv
welke kleur heeft super pro:P

bruinachtig kleurtje geloof ik!Happy, laughing
Feel&.Celebrate.Life!
Flexii    posted on 06-05-2008 12:23
dezelfde kleur al plusmember of zie ik dat nu verkeerd?
_Ivan_    posted on 06-05-2008 18:40
Poster: Flexii
dezelfde kleur al plusmember of zie ik dat nu verkeerd?

Volgens mij wel ja!

Klopt het dat de superpro's tussen de gewone pro's staan? Viel me gisteravond toevallig op.
Feel&.Celebrate.Life!
Luxx    posted on 06-05-2008 18:41

dan was je sneller klaar dan als je nieuw member level maakt. 80% van members is pro door de LL
www.mothermusic.nl
Flexii    posted on 06-05-2008 18:59
Poster: _Ivan_

Volgens mij wel ja!

Klopt het dat de superpro's tussen de gewone pro's staan? Viel me gisteravond toevallig op.

volgens mij boven de pro's en onder de pro's met een + erbij
MissSalem    posted on 06-05-2008 20:15
Poster: Flexii
volgens mij boven de pro's en onder de pro's met een + erbij

Dat klopt, ja. Happy, laughing

Enerzijds vind ik het goed dat zo'n nieuwe statuslevel bestaat, maar als het ene kan bereikt worden door activiteit en het andere door kennis... Zijn ze dan niet evenwaardig, naast het gegeven dat het om andere doelen gaat? Ik zou ze graag op hetzelfde niveau zien verschijnen. Zelfde kleuren, met een plusje in een ander kleurtje misschien?
Lead    posted on 06-05-2008 21:07
De volgorde in het lijstje is de volgerde waarin we ze in de database hebben gezet :

Admin, Mod, Pro+ en daaronder alle memberlevels. Naar mijn idee ook de juiste volgorde.
Het gouden plusje is optioneel bij ieder member level (donaties).

Een plusje erbij maken zal het alleen maar onoverzichtelijker maken... Maar de kleur kijken we nog even aan. Hetzelfde als Pro in ieder geval niet, maar iets minder verschil dan dit mag wel Winking my eye
Let the BASS be louder
Dj_Fantasy    posted on 06-05-2008 21:12

Ik vraag mij af waarom mensen hier op DJR zitten als we nu al beginnen te muggenziften over een status-kleur!?
Mij maakt het niet uit of er nu 2 bruin - goude kleure zijn of niet.
Laten we vooral niet vergete dat dit een Dj-website is en niet een ik-wil-die-soort-kleur-en-dat-level-forum.

Verder geef ik Lead wel gelijk dat het met meer plusjes echt een warboel wordt.

dj2dj.nl
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

119 Users online: 11 Guests (108 Unknown)
Pages generated today : 47.173
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.946.635