[DJR] Nieuw Memberlevel (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 04-05-2008 20:58
5 Jaar na introductie van ons member level systeem is gebleken dat het level waarvan we dacht dat het door slechts weinigen behaald kon worden toch binnen bereik van vele ligt. We hebben inmiddels al bijna 60 members die voldoende en lang genoeg actief zijn geweest om het tot Pro te schoppen.

Om nu het leven niet te laten stoppen bij Pro hebben we er een level bij gemaakt :D

Denk nu niet dat dit een level is zoals Pro... Pro is een uitdaging, een level hoger wordt eigenlijk onmogelijk voor wie hier niet meer dan een jaar of 2 actief is. De reden dat dit level op een onbereikbare hoogte is vast gesteld is omdat we niet verwachten dat meer dan een handje vol mensen zo actief zullen zijn en er dus altijd een uitdaging zal blijven bestaan.

Tevens is dit een aardigheidje als beloning voor de mensen die het hier echt lang uithouden Winking my eye

Het nieuwe level heet : SuperPro

Wie dit bericht overigens aangrijpt om dmv spamberichten te proberen het even snel te gaan halen zal aangepakt worden door onze 3-letterige knop...
Let the BASS be louder

What do you think about [DJR] Nieuw Memberlevel ??

Vote :   

Bastian    posted on 04-05-2008 21:01
Volgends mij is the-melody de eerste SuperPro?
Gefeliciteerd als het zo is!
the-melody    posted on 04-05-2008 21:01
He, als eerste ofzo? :D
Lawrenz    posted on 04-05-2008 21:04
Vet :D gefeliciteerd the-melody Winking my eye
djjw    posted on 04-05-2008 21:05
Dus ook een member level wat met je activiteit op het forum temaken heeft?
Niet speciaal met meer kennis?
JasperVC    posted on 04-05-2008 21:05
Poster: the-melody
He, als eerste ofzo? :D

Proficiat Winking my eye
Ik veronderstel dat je 5000 posts en meer moet hebben? Damn 6079... :p hoelang ben je hier al?
the-melody    posted on 04-05-2008 21:06
13-12-2005 ^^
Bedankt mensen :D
User edit by the-melody on 04-05-2008 @ 21:06:42 (100%)
JasperVC    posted on 04-05-2008 21:07
Poster: the-melody
13-12-2005 ^^
Bedankt mensen /D

des geneens zolang nog niet :p
Elke avond? ik ook elke avond, maar niet zo heel veel posten... meer wat lezen Winking my eye
djjw    posted on 04-05-2008 21:09
Poster: JasperVC
Ik veronderstel dat je 5000 posts en meer moet hebben? Damn 6079... :p hoelang ben je hier al?

Het gaat er in dat geval niet om, hoelang je er bent .....
Maar hoeveel je zegt!!
Bouncy    posted on 04-05-2008 21:15
Vet, ik zie het als een uitdaging!:P
Lead    posted on 04-05-2008 21:21
Melody heeft inderdaad genoeg activiteit gedaan om direct al dit level te verdienen : Gefeliciteerd Winking my eye

En ja, dit is net zo'n level als de rest, heeft te maken met de site activiteit en niet met kennis.

Voor de mensen die extra kennis hebben is het Pro+ membership waarvoor je een verzoek kan indienen als je eenmaal Pro bent.

En 5000 posts is geen meetlint hoor, het is niet zo dat aantal posts alleen je level bepalen, daar zit veel meer achter... Hoe lang je lid bent, hoe vaak je online bent, hoe lang je online bent en natuurlijk je activiteit zijn allemaal bepalende factoren.

Oh, en het valt ons op als iemand een probleempje heeft met z'n F5 knop Winking my eye
Let the BASS be louder
dancedimension    posted on 04-05-2008 21:22
Leuk zo'n memberlevel extraCry, echter vind ik dat zoiets ook nog gebasseerd moet zijn op kennis en in hoeverre je nuttig bent voor Djresource als site evenals de members die hier willen informeren of geinformeerd worden.

Een uitdaging, dat weet ik niet, ik verander niks aan me gedrag hierzo. Ik wil zoveel mogelijk inhoudelijk reageren op onderwerpen en vragen, zo helpen we elkaar en worden we geholpen.

De andere secties van het forum ter ontspanning hoort er gewoon bij en maakt de site wat beter wat betreft amusement, alleen posts in die sectie zouden geen ranking invloed moeten hebben. Vaak krijg ik het idee dat het een spelletje is wie de meeste posts hebt en mensen denken dat het macht uitstraalt. Zo zie ik dit niet want mensen met 200 posts vind ik soms waardevoller dan iemand met 3000 posts waarvan de meerderhelft niet over dj'en en apparatuur gaat.

Maar dat er een extra status bij is gekomen vind ik gewoon een leuke toevoeging, meer nietWinking my eye
User edit by dancedimension on 04-05-2008 @ 21:26:13 (12%)
djjw    posted on 04-05-2008 21:23
Nou helemaal duidelijk!!
Prima zoCry
ScottB    posted on 04-05-2008 21:32
Mooi idee!! Komt er nu ook een Superpro-forum ? Winking my eye
User edit by ScottB on 04-05-2008 @ 21:35:10 (2%)
Max-E    posted on 04-05-2008 21:36
lijkt me echt gezzelig, om zoon superpro forum te hebben.. misschien erg rustig :P ogja, dat heeft ook zn voordelen..
Lead    posted on 04-05-2008 21:40
Nee, geen extra forum... er zullen slechts weinigen zijn die dit gaan halen. Het is ook niet de bedoeling dat er mensen zijn die dit gaan halen.

Het member level heeft verder ook geen waarde, het is alleen maar om te zien in hoeverre iemand tot het DJResource-meubulair behoort.
Let the BASS be louder
jannickv    posted on 04-05-2008 21:47
is er dan ook een superpro + ?
Lead    posted on 04-05-2008 21:49
Nee, Pro+ is hoger dan SuperPro.
Pro+ is kennis, Superpro is activiteit.
Let the BASS be louder
Max-E    posted on 04-05-2008 21:53
Poster: Lead
Nee, Pro+ is hoger dan SuperPro.
Pro+ is kennis, Superpro is activiteit.

euhm, volgens mij is Pro+ donatie en superpro iemand die veel tijd achter zn pc spendeert?!:P(ik snap ookwel, dat er 2 verschillende +'s zijn)
Ywe    posted on 04-05-2008 21:54
Ik hou het allemaal niet zo bij hoor ^.^    Ik vind het gewoon gezellig hier, en als ik een vraag heb DJ/LJ gerelateerd is de search functie vlakbij Happy, laughing

En de gecombineerde kennis van tracks is handig als ik een vet nummer hoor maar niet kan achterhalen van wie of waar hij is.
djjw    posted on 04-05-2008 22:32
Poster: Max-E

euhm, volgens mij is Pro+ donatie en superpro iemand die veel tijd achter zn pc spendeert?!:P(ik snap ookwel, dat er 2 verschillende +'s zijn)

Mooi dan is dat verschil rood of goud plusje je vast opgevallen:P
MoXeGy    posted on 04-05-2008 22:32
vaak is het bij mij ook dat iemand anders "mijn kennis" al heeft geplaatst en reageer ik dus ook niet, je kan er dus ook niet echt iemand zijn kennis aan opmaken.( ik houd niet zo van "dubbel" posten/spammen)
Overigens is het wel een leuk idee.
User edit by MoXeGy on 04-05-2008 @ 22:33:04 (27%)
djjw    posted on 04-05-2008 22:37
Poster: MoXeGy
vaak is het bij mij ook dat iemand anders "mijn kennis" al heeft geplaatst en reageer ik dus ook niet, je kan er dus ook niet echt iemand zijn kennis aan opmaken.( ik houd niet zo van "dubbel" posten/spammen)
Overigens is het wel een leuk idee.

Heb je wel een beetje gelijk in, maar voor het rode plusje word uitgedeeld,
hebben daar wel mensen over nagedacht en of het in hun ogen ook iemand
is met wat meer dan gemiddelde kennis..

maar we dwalen een beetje af heb ik het idee:D
RenéKuppens    posted on 04-05-2008 22:41
nou mannen da word spamme zeg maar Winking my eye

wel cool dat die Jonas het flikt en hij is niet eens meer DJ Winking my eye

btw The Melody heeft de meeste post van het forum hij is nu zelfs Lead voorbij
User edit by RenéKuppens on 04-05-2008 @ 22:42:33 (79%)
JasperVC    posted on 04-05-2008 22:42
Poster: Dj-RK
nou mannen da word spamme zeg maar Winking my eye

wel cool dat die Jonas het flikt en hij is niet eens meer DJ Winking my eye

hha :p feit Winking my eye
Lead    posted on 05-05-2008 08:15
Poster: Dj-RK
btw The Melody heeft de meeste post van het forum hij is nu zelfs Lead voorbij

Ik wil de oude 12 versies van de LL wel even opruimen hoor, bekijken we dan nog een keer opnieuw naar de memberlevel Winking my eye
Let the BASS be louder
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

115 Users online: 11 Guests (104 Unknown)
Pages generated today : 46.166
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.945.628