Poster: MissSalem
Ik gebruik een stickje van zo'n 512 MB, geloof ik, soms zelfs minder, zonder mappen omdat er niet veel op moet - ik werk liever met cd's. Tot nu toe nog geen problemen mee gehad.
Als ik me niet vergis, moet de cd uitgeworpen zijn vooraleer je een MP3 vanaf een memory stick laat afspelen.
Verder kan ik niet bedenken wat eventueel het probleem zou kunnen zijn.
Poster: zrcl0272
Je vergist je hoor, je hoeft je cd niet uit te werpen om liedjes van je stick af te spelen. Toch bij mijn CDJ400 toch niet.
Uhm, Na regelmatig met deze speler gewerkt te hebben:
De CD hoeft er inderdaad niet uit om naar de USB te switchen.
Over dat vastlopen:
Dat heb ik ook een paar keer gehad, ik had er mijn Ipod (60GB) eraan gehangen. Wat mij opviel als de cdj een nummer geladen had van een andere lijst (dus onder een cue(pauze) of gewoon aan het afspelen) dan is hij niet snel nee, en dan kan het een sirieuze tijd duren voordat je een beetje lekker kunt scrollen. Truuk om dit op te lossen is om het eerste nummer van die lijst die je wil doorzoeken te laden (scroll knop indrukken). Dan zit je in dezelfde lijst en gaat het net zo snel als dat je hem net aangezet hebt.
Dit is het enige nadeel aan die speler met een MP3-schijf, Met 60 GB heeft hij wel even werk (ca. 1 minuut) om de complete lijst in te laden, maar daarna gaat het als een tirelier!
Poster: djjw
Heeft er iemand al een ext. hd aan gehangen?
Waarom zou je uberhaupt met usb sticks draaien? Ik bedoel het niet lullig maar als je 2 cd spelers koopt, wat is dan de extra moeite om wat cds te branden?
Poster: cptNWaarom zou je uberhaupt met usb sticks draaien? Ik bedoel het niet lullig maar als je 2 cd spelers koopt, wat is dan de extra moeite om wat cds te branden?
Poster: cptNWaarom zou je uberhaupt met usb sticks draaien? Ik bedoel het niet lullig maar als je 2 cd spelers koopt, wat is dan de extra moeite om wat cds te branden?