@ Ravven: Je kunt beter doorsparen voor de CDJ-1000 MK3's hoor! Ik ben zelf overgestapt van CDJ-800 MK2 naar CDJ-1000 MK3 omdat die veel leukere dingen kan! Hij is misschien een stuk duurder dan de 800 maar hij is zeker zijn geld waard hoor!!
Poster: DJ-Xtremer@ Ravven: Je kunt beter doorsparen voor de CDJ-1000 MK3's hoor! Ik ben zelf overgestapt van CDJ-800 MK2 naar CDJ-1000 MK3 omdat die veel leukere dingen kan! Hij is misschien een stuk duurder dan de 800 maar hij is zeker zijn geld waard hoor!!
@ Xitrate: Zie Boris zijn uitleg.
@ Boris: Vergeet vooral niet de SD kaarten! Op de SD's sla je al je (hot) Cue's en loops op. Als je dan moet draaien in een club waar 1000's MK3 staan stop je jou geheugenkaart erin + de CD waarvan je de cue point hebt opgeslagen en je hebt je cue points die je wilt. Ik vind de Touch/Release een beetje onzin.. Wie gebruikt dat nou eigenlijk? Kijk het is eens leuk om tijdens een gig dat te gebruiken maar vind de functie niet echt boeiend. Voor de rest is de Jog Adjust erg handig voor back-spinning en beatmatchen, de 3 soorten tempo's (6/10/16 en Wide, 100% Pitch) zijn ook handig in sommige gevallen. Ook niet te vergeten, de verschillen tussen MP3's bij de 800 en de 1000. Bij de 800 is het niet mogelijk om je MP3 snel door te spoelen en bij de 1000 wel.