Poster: brechtik zou ook voor een traktor scratch gaan ipv serato, veel stabieler!
Hellowz...
Ik ben van plan Serato aan te schaffen na de zomer. Alleen twijfel ik wat voor platendraaiers ik best kies. MIjn budget voor platendraaier is iets van 200-250. Kan iemand me hierbij helpen.
MVG, Brecht
Poster: Gery
ik zou ook voor een traktor scratch gaan ipv serato, veel stabieler!
Poster: DaMob
(hoewel ik serato gewoon een mooier programma vindt)
Poster: DaMobhelemaal waar, en als je met een mac draait heb je al helemaal dat probleem niet.
Het hangt allemaal af hoe je je pc onderhoudt, een traktor scratch of serato zal normaal nooit crashen als je je laptop/pc wat deftig onderhoudt
Poster: LawrenzIk bedoel 200-250 per stuk.
200 tot 250 per platenspeler, of voor 2? Als dat je budget voor 2 platenspelers is zou ik tweedehands gaan kijken. Als het 200 tot 250 per platenspeler is dan kan je kijken naar de Reloop RP-4000, DAP T-3000 (heb er zelf 2 van en zijn echt prima!) en varianten.
De synq platendraaiers zijn een enorm goede keuze maar ik wil maar zeggen dat de motor in een american audio, synq en dergelijke dezelfde zijn. Maar er wel een prijsverschil kan inzitten en daarvoor dezelfde motor in de plaats krijgt. Kwestie van dat je met een beperkt budget zit.
Al zou ik zelf ook voor synq gaan voor de goede service die je sowieso krijgt.
Ik heb beslist... informatie over serato is altijd welkom. Het zal de Synq XTRM-1 worden. Omdat men andere materiaal ook synq is. Dus dit oogt mooier en het is een goede turntable ook!