Poster: Jasper777
Helemaal mee-eens, lijkt op een vriend van mij. Hij kreeg een plotselinge inval dat ie DJ wil wrde en nu 2 maanden later krijgt ie van z'n ouders zomaar 2 CDJ-1000MK3's en DJM-800 en HDJ-1000
Poster: Lanky
de panda 4x4 moet je echt niet onderschatten!
Poster: Max-E
ja jong tuurlijk niet.. 4 in lijn motor, dwars geplaatst voorin,
1242cc, 60 pk, een top van 145 km/uur
top accerlatie van 0 tot honderd in maar liefst! 20 seconde.. (alleen als je kan schakelen als n gek achter het stuur, normaal dus van 21 sec tot 24 sec)
ik denk niet dat de mensen die op dit forum n auto hebben(uitgezonderde de fiat panda eigenaars) moeten oppassen voor je nieuwe fiat panda 4x4..
Poster: Max-E
ja jong tuurlijk niet.. 4 in lijn motor, dwars geplaatst voorin,
1242cc, 60 pk, een top van 145 km/uur
top accerlatie van 0 tot honderd in maar liefst! 20 seconde.. (alleen als je kan schakelen als n gek achter het stuur, normaal dus van 21 sec tot 24 sec)
ik denk niet dat de mensen die op dit forum n auto hebben(uitgezonderde de fiat panda eigenaars) moeten oppassen voor je nieuwe fiat panda 4x4..
Poster: sanderk
hmmm rij zelf een audi a3 1.8 5v turbo gechipt naar 200 pk
is iets sneller dan de fiat
Poster: milanium
beatmatchen is een kunst opzich.
je kunt een kunst niet leren door naar aparaten te gaan staren.
voorbeeld:
je kan niet leren beeldhouwen door te kijken naar je computer ( kan je het wel dan doe je iets fout:P)
beatmatchen moet op gehoor, gevoel en je hebt er passie en gevoel voor muziek bij nodig
punt UIT
klaar einde enzevoort
Poster: Day-One
Ik zal er heel weinig woorden aan vuil maken, maar de garantie dat het "NIET" off-beat gaat is GROOT!!!!
KNOW YOUR GEAR!!
TIP!
Neem 1 track brand ze op 2 cd's en vervolgens zet jij de bmp's op 128 en (+/-) 0.40% (beide spelers)
dus niet de ene op -0.40% en de ander op +0.40% of 0.40% maar "gelijk" in percentage!
"Timing is bij deze eensuper factor en zo ook de melodie"
BPM is een protocol (net zoals IP adres een protocol is)
LET OP!!
Vanuit gaande dat het om 2 identieke spelers gaat!!! (MK3)
Enige wat jij moet doen is trainen op de (start) timing en melodie meer niet!
off-beat heeft 2 redenen!!
1 Maten kloppen niet!
2 melodieën kloppen niet bij elkaar!
EDIT:: wadup Arceealles goed manneke?
Poster: Day-One
sorry maar dit slaat nergens op!!!
jij hebt het toch ook moeten leren en misschien wel ook verfijnen?!?!
ik dacht dat wij elkaar zouden mortiveren ipv de grond inboren!!
ik neem aan dat UnknownArtist goed op weg is dankzij een aantal goede adviezen.
Poster: Illusion
idd. Je wil niet weten hoe ik vroeger ben begonnen. Met een skytec tec 2500. Daarna 2x USBlaster 7310. Daarna cdj 100s. En nu plaatjes.
Op de goedkoopste cd-spelertjes kun je al leren beatmatchen.