Platen gaan off-beat (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

UnknownArtist    posted on 26-04-2008 19:19
Heej ik heb gisteren (eindelijk) op een cdj-1000MK3 gedraaid aleen als ik het tempo gelijk stel en ik zet hem er goed in gaat hij alsnog na een tijdje off-beat
kan iemand zeggen wat ik mogenlijk fout heb gedaan?
Alvast bedankt

What do you think about Platen gaan off-beat ??

Vote :   

Nandi    posted on 10-05-2008 19:38
Als je op jonge leeftijd begint koop je best niets duur , misschien is het je na een maand al beu :s 

User edit by Nandi on 10-05-2008 @ 19:50:15 (3%)
Lanky    posted on 11-05-2008 04:37
Poster: Jasper777

Helemaal mee-eens, lijkt op een vriend van mij. Hij kreeg een plotselinge inval dat ie DJ wil wrde en nu 2 maanden later krijgt ie van z'n ouders zomaar 2 CDJ-1000MK3's en DJM-800 en HDJ-1000 Cry

ja zon kerel ken ik ook, hij wou opeens dj worden en kreeg gelijk dezelfde gear van zn moeder. ik doe dit al een paar jaar en nu hij zn eigen spullen heeft denkt hij gelijk alles te weten. maar dat geeft niet, laat ze lekker interesant doen. je kan wel een ferrari hebben maar zonder rijbewijs of enige ervaring is hij net zo nutteloos als een fiat panda. no offence voor de fiat panda trouwens. de panda 4x4 moet je echt niet onderschatten!

back on topic:
iemand heeft me verteld dat je beide bpm counters op hetzelfde getal moet zetten (duh) MAAR stel je hebt een beat van 128, dan zet je hem terug op 127, en dan heel langzaam terug pitchen terug naar de 128. op het moment dat 127 overspringt naar 128 dan heb je meestal wel de juiste snelheid.

ik zou zeggen probeer dat eens. ik heb zelf 2 keer cdj800 en doe het zelf ook wel eens maar ik heb nooit echt het idee gehad dat het echt de perfecte manier is. in mijn ogen is er geen perfecte beatmatch te doen als je alleen naar het schermpje kijkt. ben toch een voorstander van op je gehoor beatmatchen. maar ieder wat wils.

succes!
User edit by Lanky on 11-05-2008 @ 05:32:59 (33%)