Akiyama + Behringer // Pioneer mk3 en DJM 800
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DjIceN    posted on 26-04-2008 12:17
Sinds kort heb ik een leuke setje op me kamer staan om nog wat te oefenen buiten om de studio waar in produce..

wat ik aangeschaft heb:
Akiyama CDX - 300 (2x) Net als reloop , DAP , Koolsound. sheap aan wist maar zeer effectief.. lekker home setje je kan je ding er op doen en perfect voor een lekkere party voor je friends

Behringer DJX 700 (1x) Deze mixer is Super.. als er geen pioneer mixer in een discotheek staat dan staat deze Behringer er wel, het geld is nix gimiddeld 200euro voor een pracht van een mixer.
meer commentaar is niet nodig in 1 woord TOP SPUL

Pioneer MK3 (2x) Ja hier valt niet over te twisten, Super spull natuurlijk alle pro dj,s hebben wel een paar van deze table tops thuis staan of in de schuur.

Pioneer DJM 800 (1x) deze mixer is redenlijk aan de prijs, maar de kwalitijd van je fades en je buttons is zeer goed de garantie is ook geweldig ruim 2 jaar op je faders en interne schade.

ook aan Headphones wat nieuws gekocht

Behringer HPX 2000 (1x) ziet er zeer pro uit qua uiterlijk het geluid gaat ook goed hard.. maar verder is het geluid net niet 3d maar ook niet echt FLAT dus wel relax op te gebruiken.

Stanton Dj PRO 60 (1x) Het is een kleine in zijn soort maar het geluid is super.. lekker handel baar en past netjes in een UDG bag

kommentaar graag!!!

What do you think about Akiyama + Behringer // Pioneer mk3 en DJM 800 ??

Vote :   

bambamstudio    posted on 26-04-2008 12:56
Ik zou niet voor een behringer headphone gaan, maar verder alles wel okay lijkt me.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Xitrate    posted on 26-04-2008 13:19
Huh.. ik snap het niet, je hebt dus 2 mixers gekocht, 4 CD-spelers en 2 headphones? Waarom?! Als dat zo is zou ik de behringer headphone en mixer en akiyama CDX's wegdoen, die lijken me nogal overbodig. Je kan dan bijv sparen voor een 3x CDJ-1000MK3, een PA set, of wat dan ook.
ianroma    posted on 26-04-2008 14:23
waarrom koop je in gods naam 2 mixers?Cry en ik zou gewoon alles van pioneer houden en de HP van stanton en dan de rerst verkopen want dat is zwaar overbodig.
DjIceN    posted on 27-04-2008 10:22
nou die akayima's staan thuis en die behringer DJX700 en die behringer phones.

de rest staat in de muziek studio :D
niet thuis die pioneers zijn niet alleen van me zelf dat is investering van 4 man
ook hebben we nog pc , key board met midi control , beatpad enzo.. alles om een lekkere plaat temaken :D

is het nu duidelijk :D

Greeetzz
Adrien1989    posted on 27-04-2008 11:12
In wat voor tent kom je nou weer een DJX700 tegen?:P. Ik weet niet wat jou opvatting van kwaliteit is, maar de DJX700 is naar mening en ook van een helehoop anderen niet een voorbeeld van kwaliteit.

Verder is de faderkwaliteit van de djm800 helemaal niet zo goed als je vergelijkt met concurenten, bijvoorbeeld de xone 92.

Over de hpx2000, heb hem ook gekocht als eerste headphone, maar als je eenmaal wat beters hebt kom je er eigenlijk achter dat het maar een ruk ding is:P. Isolatie van het buitengeluid en de kwaliteit van het geluid is gewoon helemaal niet zo goed, maarja van een hp van 20 euro ofzo moet je ook niet alteveel verwachten. Dat geld ook voor de djx, van een mixer van 200 euro ofzo moet je ook niet teveel verwachtenHappy, laughing.

Mijn duidelijk uitgesproken mening:P

Wtf is het doel van dit topic eigenlijk? Voor commentaar op gear hebben we toch de dj booths afdeling?
User edit by Adrien1989 on 27-04-2008 @ 11:14:58 (13%)
Xtremer    posted on 27-04-2008 11:22
Heb echt nog nooit een DJX-700 gezien in een club ofzoCry Iedere club heeft wel wat beters nodig als het gaat om levensduur. Tenzij die tent 1x in de 2 maanden een nieuwe kooptCry Heb nog nooit zoveel problemen gehad als het gaat om de DJX-700. Kapotte faders, defect FX lampje, BPM meters die op hol slaan of gewoon een complete mixer storing. Ik weet niet wat jou ervaringen met Tehringer zijn maar echt NOOIT meer een Behringer in mijn huisCry. Voor de rest zijn de CD spelers van Akiyama wel grappig, wel OEM maargoed je kunt er mee mixen.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
bambamstudio    posted on 27-04-2008 11:54
Poster: DjIceN

ook hebben we nog pc , key board met midi control , beatpad enzo.. alles om een lekkere plaat temaken :D

laat maar eens wat plaatjes horen dan Happy, laughing
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
DjIceN    posted on 27-04-2008 17:08
ja komt goed.. de studio is 135 km van mij vandaan :D maar ik zal aan de mannen daar wel een ff een show case vragen :D

komt goed
x-ample    posted on 28-04-2008 13:15
Wat een vaag topic.. Wat wil je nou precies?

En die studio is 135 km verderop? Lekker handig he....
MoXeGy    posted on 28-04-2008 18:04
ik wil je niet aanvallen maar dit lijkt mij meer een: "Kijk mijn gear pats topic" en snap dus je doel van dit topic niet.
Overigens heb je wel leuk spul hoor Happy, laughing
DjIceN    posted on 28-04-2008 18:14
sorry moxegy.. ghehe :P

wou alleen ff laten weten wat voor gear..:P
oww ja nog vraagje Hardbassfm gaat binnen kort event geven meschien wil je wel draaien :P en veel feesten natuurlijk.
ik ken je wel van RHR ben daar admin / mod (niet meer echt actief beetje druk)

maar goed
spreek je
underscore    posted on 30-04-2008 06:47
quote:
Poster: DjIceN
Behringer DJX 700 (1x) Deze mixer is Super.. als er geen pioneer mixer in een discotheek staat dan staat deze Behringer er wel, het geld is nix gimiddeld 200euro voor een pracht van een mixer.
meer commentaar is niet nodig in 1 woord TOP SPUL

Ik weet niet of er toevallig een update is geweest ondertussen van die DJX700, maar ik heb deze mixer gehad een jaartje of 5 geleden.
Deze was ronduit slecht

BPM-bereiken ipv effectief de BPM te berekenen, faders die na een paar uur draaien al kraken & lekken, build quality die nergens naar leek. Behringer zou beschaamd moeten zijn om zoiets ook maar op de markt te durven brengen.
Maar zoals ik zei, ik weet niet of ze hem verbeterd hebben of eender wat. Maar't dan nog lijkt me de DJX700 zowat de slechtste "DJM"-style mixer die je kan kopen.

This is an old Topic

No new postings for 5.517 days.
 Post CommentThat would be 183.9 months
or a whopping 15.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

62 Users online: 3 Guests (59 Unknown)
Pages generated today : 12.478
Most visitors online this month : 143
Lifetime Pageviews since 2003 : 211.064.074