Ik bied mijn 2 Koolsound TDJ04 SUPER-OEM draaitafels aan met 2 flightcases en een Ortofon DJ-S Concorde . Alles is gekocht in Augustus en is dus nog onder garantie! Ik doe ze weg omdat ik alleen nog maar met CD draai. Zoals je kan zien op de foto's ontrbreekt er een armpje aan een van de elementen (dit beinvloed in geen geval het draaien) en op een van de draaitafels is er een klepje om de arm vast te houden gesprongen (Dit komt allemaal door mijn klein neefje die is het geweldige idee had om in mijn DJ kamer te gaan spelen en via het armpje van de ortofon de arm proberen los te krijgen zonder het klepje van de draaitafel open te doen).
Voor de reste werken de draaitafels super en zijn in prima staat. Enkel enkele kleine gebruiksporen die je op de foto's kunt zien maar die gemakkelijk weer schoon te krijgen zijn. *NIEUWPRIJS*
What do you think about [TK] SUPER-OEM Draaitafels 525€ ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb opzich wel interesse, maar heb het geld er op het moment er niet voor.. k hoop dat ze nog een tijdje in de verkoop staan (A) kan ik ff sparen :p
ik stuur je van t weekend wel ff een PM over hoe & wat Kreeg net belletje van een maat die z'n draaitafels mischien weg wil doen.. ga daar eerst ff kijke.. maar je hoort zeker nog van me
Vind je het nou niet een beetje zonde van jezelf dat je steeds die prijs omlaag gaat gooien Dat horen wij als geïnteresseerde te doen, niet jij toch? Heb geen interesse, maar zie het als een tip voor je volgende verkoop.
als er gewoon niemand reageert omdat ze de prijs te hoog vinden is eht toch niet gek
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.025 days. Post CommentThat would be 200.8 months or a whopping 16.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...