Posted on 22-12-2006 10:44:35
Dit gebeurde er toen dj resource verandere in dj resource kerst.

Hebben hier meer mensen last van.. ik had er nog nooit eerder last van en mijn internet instellingen staan ook goed dus daar ligt het niet aan.

Hebben hier meer mensen last van.. ik had er nog nooit eerder last van en mijn internet instellingen staan ook goed dus daar ligt het niet aan.
Gebeurt hier ook wel eens af en toe, nu ook.
Sex, Decks & Rock 'n' Roll
Ik heb er nu ook heeel vaak last van. Misschien is het beter ipv er aan totaal nieuw topic over te maken, een pm te sturen naar de admins
dj2dj.nl
ik niet... ik zag dat kerstgedoe gister op school voor het eerst en had er geen last van en hier thuis ook niet.
Posted on 22-12-2006 10:52:03
Quote:
Poster: Dj_Fantasy
Ik heb er nu ook heeel vaak last van. Misschien is het beter ipv er aan totaal nieuw topic over te maken, een pm te sturen naar de admins

ja maar er is niet verniks een BUG-reports
Posted on 22-12-2006 11:15:26
Ik heb ook nergens last van. Ik gebruik Internet Explorer 6.
Mocht dit gebeuren, kunnen jullie dan melden welke Browsers jullie gebruiken en welke instelling in je profiel (normaal of breedde weergave).
Het hoort niet en er moet wel iets aan gebeuren, ik zie allles gewoon zoals het moet en dan is het lastig zoeken
EDIT : Dit ligt niet aan de website, maar iemand heeft plaatjes toegevoegd met een lompe lange benaming : Michael_Aarvik_Drammen_CLUB Z_Norway_02. En 3 van die namen naast elkaar kunnen door je browser niet worden afgebroken.
Ik heb de namen gewijzigd en geprobeerd dit te voorkomen in de toekomst. Voortaan mogen er dus minder letters worden ingetikst als naam voor je plaatje in de Gallery.
Het hoort niet en er moet wel iets aan gebeuren, ik zie allles gewoon zoals het moet en dan is het lastig zoeken

EDIT : Dit ligt niet aan de website, maar iemand heeft plaatjes toegevoegd met een lompe lange benaming : Michael_Aarvik_Drammen_CLUB Z_Norway_02. En 3 van die namen naast elkaar kunnen door je browser niet worden afgebroken.
Ik heb de namen gewijzigd en geprobeerd dit te voorkomen in de toekomst. Voortaan mogen er dus minder letters worden ingetikst als naam voor je plaatje in de Gallery.
Posted on 22-12-2006 12:44:07
He ik zie net dat ik helemaal bovenaan sta op het plaatje:D(heeft niks met dit te maken maargoed:p)
mmm ik heb hier toch ook regelmatig last van.... Beetje raar idd.
Quote:
Poster: Lead
Nog makkelijk was geweest om alleen op de voorpagina minder tekens te tonen....
This is
Safari is ook niet bepaald happig met de site
zoiet heb ik ook, maar na refresh is het weer goed.