In het topic [Poll] Leeftijd - Age werd er al even over gesproken over een verjaardagskalender. Welnu, er is een lijstje gemaakt van de jarigen en die kun je vinden onderaan de forumindex.
De leeftijd van de jarigen komt er ook achter te staan tenzij de user geen jaartal heeft ingevuld (oudjes of willen het gewoon niet vertellen
) dan komt er een '?' achter de naam te staan.
voorbeeld : (ze zijn niet echt jarig maar vandaag is er niemand jarig)
Birthdays: _Ivan_ (15) , Dj_Fantasy (15)
De leeftijd van de jarigen komt er ook achter te staan tenzij de user geen jaartal heeft ingevuld (oudjes of willen het gewoon niet vertellen
) dan komt er een '?' achter de naam te staan.voorbeeld : (ze zijn niet echt jarig maar vandaag is er niemand jarig)
Birthdays: _Ivan_ (15) , Dj_Fantasy (15)
This is
Posted on 03-05-2009 18:08:53
Gefeleciteerd allemaal!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
gefeliciteerd evrybodie!!:d
thijz roykes DJLifeControl DjFabianK en Sebasz zijn jarig. Gefeliciteerd en geniet.
Tic Toc
Posted on 04-05-2009 15:04:25
HEE! ik was 30 april jarig maar dat staat er helemaal niet bij:O!
Alsnog gefeliciteerd dan. Maar als je je verjaardag niet hebt ingevuld in je profile weet niemand het.
Tic Toc
Een bekende is jarig vandaag. Een beetje laat, maar toch hartelijk gefeliciteerd Yorick.
Tic Toc
Laat me ook DizZorder die vandaag ook jarig is feliciteren voor het geval hij plots morgen weer opduikt.
Tic Toc
Vandaag feliciteren we danielvds en ook Luxx. Geniet van deze dag jongens 

Tic Toc
Posted on 07-05-2009 16:19:36
Gefeliciteerd allemaal!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Wordt een beetje onzin dit topic vrees ik en zou nu eerder in het Chat Talk forum thuis horen.
Hier maar een slotje aan hangen...
Hier maar een slotje aan hangen...
Let the BASS be louder