Omdat sommige mensen toch maar ideen beginnen te geven op het ander topic daarom deze dan maar....Wat vindt jij dat er nog moet komen bij de webshop??Misschien dat WIM en Lead hier kunnen over nadenken dan??
dj2dj.nl
Hoe ik erover denk :
Een (UDG) tas voor vinyl met djresource opdruk
Een Long Sleeve met opdruk
(maar dat is ook beetje persoonlijk)
Een DJ Resource Slipmat met logo
Maarja ik weet neit wat er mogelijk is
Een Long Sleeve met opdruk
(maar dat is ook beetje persoonlijk)Een DJ Resource Slipmat met logo
Maarja ik weet neit wat er mogelijk is
Feel&.Celebrate.Life!
misschien ook zo van die posters?? die zijn toch al eens langstgekomen bij demotape's van lead
dj2dj.nl
Geen idee..... maar ik wil wel een groot dj resource logo aan m'n muur:P
Feel&.Celebrate.Life!
Quote:
Poster: _Ivan_
Die UDG tas ging toch niet ofzo dacht ik,... en die Slipmats zijn ze aan het zoeken voor te drukken in beperkte oplagen zei lead toch in de week
Hoe ik erover denk :
Die UDG tas ging toch niet ofzo dacht ik,... en die Slipmats zijn ze aan het zoeken voor te drukken in beperkte oplagen zei lead toch in de week

dj2dj.nl
Ik smijt zo maar wat op tafel
ik ben net 4 uur terug van vakantie
ik ben net 4 uur terug van vakantie
Feel&.Celebrate.Life!
misschien dat miss-keshia dr eentje wil? enanders koop ik er wel eentje om aan mn muur op te hangen:P.
maar misscheien stickers? ik denk dat die toch behoorlijk zullen verkopen. om bijvoorbeeld op je technics te plakken
maar misscheien stickers? ik denk dat die toch behoorlijk zullen verkopen. om bijvoorbeeld op je technics te plakken
Posted on 31-07-2006 21:17:11
Quote:
Poster: T4Twister
misschien dat miss-keshia dr eentje wil? enanders koop ik er wel eentje om aan mn muur op te hangen:P.
doe je dat nu om me te pesten ofzo? misschien dat miss-keshia dr eentje wil? enanders koop ik er wel eentje om aan mn muur op te hangen:P.

Posted on 31-07-2006 21:20:19
Misschien een hoofdtelefoontasje met djresource logo erop?
T4twister check je inbox!
T4twister check je inbox!
Quote:
misschien een string met djresource opdruk?:P
misschien een string met djresource opdruk?:P
Deze staat al in de planning al is het al om wat voor de vrouwen aan te kunnen bieden
Stickers Stickers en nog eens Stickers, en veel ervan, in alle soorten en maten in elke kleur van de regenboog. Ideaal als promotie op CD/Platen-koffers of op iets anders waar het aan blijft hangen (Lantaarnpalen, bakfietsen, je voorhoofd, een skippybal, je telefoon, een prikboor, op iemand anders rug, ...)
Een thee-doek om je gear me af te dekken met het DJR logo zou ik ook geweldig vinden.
Een banner-achtig ding ter decoratie zou ook leuk zijn...
Maar goed, allemaal reuze ambitieuze plannen, nu het geld nog mensen. De donate knop zit onder het members online lijstje! (Kleine hint hier en daar, misschien helpt het!)
Een thee-doek om je gear me af te dekken met het DJR logo zou ik ook geweldig vinden.
Maar goed, allemaal reuze ambitieuze plannen, nu het geld nog mensen. De donate knop zit onder het members online lijstje! (Kleine hint hier en daar, misschien helpt het!)
@ Jorrit: Als al de mensen die nu zo'n grote mond hebben het dan ook allemaal kopen zal het wel goed komen denk ik
.. en btw die stickers al promotie:p ik wil die wel gebruiken voor op te hangen aan de wagen van politie8-) haha:p of aan zo'n bord waar staat HIER NIET PLAKKEN 8-):p
:d...nee nee, maar die bestaan normaal toch al denk ik:s of posters of zoiets:s
.. en btw die stickers al promotie:p ik wil die wel gebruiken voor op te hangen aan de wagen van politie8-) haha:p of aan zo'n bord waar staat HIER NIET PLAKKEN 8-):p
:d...nee nee, maar die bestaan normaal toch al denk ik:s of posters of zoiets:s dj2dj.nl
Ik weet niet wat je bedoeld met grote mond... dit is een topic om ideen voor te leggen....
Feel&.Celebrate.Life!
Quote:
enanders koop ik er wel eentje om aan mn muur op te hangen:P.
enanders koop ik er wel eentje om aan mn muur op te hangen:P.
zoiets
niet dat het zo wordt gelijk die meeting.. iedereen interesse, en daarna niemand iets willen of van zich laten horen eh... Ik durf er haast een gedwongen donatie tegenover te zetten dat veel members toch minder kopen dan ze hier posten zegmaar 
(Maar ik zeg "haast" Lead & Wim, niet dat ik jullie zometeen achter me aan heb! :D)

(Maar ik zeg "haast" Lead & Wim, niet dat ik jullie zometeen achter me aan heb! :D)
Ik denk dat het wel een verschil is een meeting of goodies voor resource
Feel&.Celebrate.Life!
Quote:
Poster: _Ivan_
Ik denk dat het wel een verschil is een meeting of goodies voor resource
Ik hoop het

Back on topic
Quote:
Poster: Jorrit
Stickers Stickers en nog eens Stickers, en veel ervan, in alle soorten en maten in elke kleur van de regenboog. Ideaal als promotie op CD/Platen-koffers of op iets anders waar het aan blijft hangen (Lantaarnpalen, bakfietsen, je voorhoofd, een skippybal, je telefoon, een prikboor, op iemand anders rug, ...)
Van die stickers vind ik ook een goed idee.... het is makkelijk ik denk niet duur en je kunt het overal opplakken..... ik denk dat dat nog beter zal lopen als de shirtjes
Feel&.Celebrate.Life!
Quote:
Poster: W.i.M
Deze staat al in de planning al is het al om wat voor de vrouwen aan te kunnen bieden

ik denk dat hotpants beter zijn die worden ook gedragen tijdens t uitgaan.
en mischien van die zweetbandjes of silicone bandjes.
Quote:
Poster: djprozei
Dit moet hem worden! :DStrak idee inderdaad, silicone bandjes bedoel je die livestrong achtige bandjes mee he? Dat zou ook cool zijn!
Ja man! Dat word echt een knaller! Alleen nu nog wat komt er op het bandje te staan
Create an account to leave your comments