Goede dag allemaal!
Via een vriend kwam ik op dit forum, en hij zei, stel je maar even voor dat vinden ze leuk.
haha, nou bij deze:
Ik ben Tren, kom uit Roermond(Limburg)
M'n hobbys zijn: Atletiek, met vrienden chillen enzo, en natuurlijk muziek: Draaien, Drive in, Festivals, Concerten.
Dat in het kort over mij
Gr.
Via een vriend kwam ik op dit forum, en hij zei, stel je maar even voor dat vinden ze leuk.
haha, nou bij deze:
Ik ben Tren, kom uit Roermond(Limburg)
M'n hobbys zijn: Atletiek, met vrienden chillen enzo, en natuurlijk muziek: Draaien, Drive in, Festivals, Concerten.
Dat in het kort over mij

Gr.
Welkom op DJResource Tren.
Mag ik je vragen hoe oud je bent,
hoe veel jaar je draai ervaring hebt
of je eigen mixen hebt
en hoe groot je drive in show's zijn.
heb je ook een site?
Grtz. DJ Jasper
of je eigen mixen hebt
heb je ook een site?
Grtz. DJ Jasper
Posted on 31-08-2010 22:30:35
welkom op djr
Tek is ready 2 prepare your FLASH !
of je eigen mixen hebt
heb je ook een site?
Nou speciaal voor jou,
Ik ben 15 jaar, ik heb nu anderhalf jaar schat ik een klein beginnerssetje in de garage staan, Ik heb nog geen eigen mixes, ik mix tot nog toe gewoon live, En heb ook nog geen speciale opname apparatuur. Drive in showtjes komen langzaam, gewoon vrienden, familie omgeving. Dus niet groot niet meer dan 50 man
Ben dus nog een kleine dj, en vind het eerlijk gezegt een beetje overdreven hoe hier meteen gereageerd wordt door jou..
maarja de rest bedankt voor het aardige verwelkomen!
Gr.
of je eigen mixen hebt
heb je ook een site?
Nou speciaal voor jou,
Ik ben 15 jaar, ik heb nu anderhalf jaar schat ik een klein beginnerssetje in de garage staan, Ik heb nog geen eigen mixes, ik mix tot nog toe gewoon live, En heb ook nog geen speciale opname apparatuur. Drive in showtjes komen langzaam, gewoon vrienden, familie omgeving. Dus niet groot niet meer dan 50 man
Ben dus nog een kleine dj, en vind het eerlijk gezegt een beetje overdreven hoe hier meteen gereageerd wordt door jou..maarja de rest bedankt voor het aardige verwelkomen!

Gr.
Bij voorstellen is dat toch wel logisch dat je zegt hoe oud je bent, niet ?
En als je al ervaring hebt met draaien, zeker word dat gevraagt op een dj forum..
Speciale opname apparatuur ?
1 kabeltje van je mengpaneel in de computer op je computer een prog. downloaden of gewoon met de rec van je pc zelf is ook al voldoende.
Welkom !
Quote:
Poster: trusic
of je eigen mixen hebt
heb je ook een site?
Nou speciaal voor jou,
Ben dus nog een kleine dj, en vind het eerlijk gezegt een beetje overdreven hoe hier meteen gereageerd wordt door jou..
maarja de rest bedankt voor het aardige verwelkomen!
Gr.
of je eigen mixen hebt
heb je ook een site?
Nou speciaal voor jou,
Ben dus nog een kleine dj, en vind het eerlijk gezegt een beetje overdreven hoe hier meteen gereageerd wordt door jou..maarja de rest bedankt voor het aardige verwelkomen!

Gr.
Dat zijn geen rare vragen, zie XMatiC!

(waarom zou je jezelf anders ook voorstellen, als er geen vragen gesteld mogen worden?!?)
Maar okee, ziet er verder netjes uit!
Zo ben ik ook begonnen.
Tip! Vraag niet meteen te veel, en doe niet al te moeilijk over het aantal draai uren etc.
dat komt vanzelf nog wel.
Zorg ook dat je contacten in de buurt hebt, waar je altijd terecht kunt met problemen.

Grtz. DenonDJ-Jasper
Ps. hoezo vind je het overdreven hoe hier gereageerd word?!?
Welkom mede Limburger!
Posted on 01-09-2010 17:27:30
Voor die problemen over draaien heeft ie als contact mij bijv al:P
en te veel vragen doen we tot nu toe zeker nog niet
(ja we draaien nu wel vaker samen:P)
@ LLCoolP: mag ik vragen waar ergens in Limburg jij woont?
(ja we draaien nu wel vaker samen:P)@ LLCoolP: mag ik vragen waar ergens in Limburg jij woont?
Quote:
Poster: dj-zero
(ja we draaien nu wel vaker samen:P)
@ LLCoolP: mag ik vragen waar ergens in Limburg jij woont?
(ja we draaien nu wel vaker samen:P)@ LLCoolP: mag ik vragen waar ergens in Limburg jij woont?
Ja dat mag jij
uitzondering voor vandaag Join the party and become famous!
Posted on 01-09-2010 22:06:50
Hahaha:P