Produced by
50% Axsys
Production Name
The Final Stand
Check it out
Heyhey, my name's Mick, I am the other side of Axsys.. I design the melody's, and also produce sometimes.. I made the melody of axsys - Granted, and now I want to show you something I made on my own

It's just a Demo.. I'm still working on the track, but this is the result so far

Comment plz

Greetingzz
Heb even geluister, maar ik kan niet echt beoordelen want het is niet mijn muziekstijl.
Het klinkt wel pro gemaakt
Het klinkt wel pro gemaakt
ok, haha.. in ieder geval bedankt dat je geluisterd hebt 

Ik vind je kick wat te zacht, bij de intro overstemt die synth hem bijna volledig.
Verder vind ik het wel een dope track!
Verder vind ik het wel een dope track!
ok, ik ben sterk aan het twijfelen om de intro nog aan te passe.. dat ga ik dus ook doen denk ik.. kan ik meteen alles wat beter masteren 
TnQ for advice

TnQ for advice
Posted on 02-09-2010 01:19:43
Screech is beetje dof, en leeg. Mag wat dikker
Kick vind ik beetje simpel, en niet echt lekker.
Melodie is wel lekker als die wat wordt uitgewerkt, wat minder dist.
Bestaat Axsysrecordz echt? want vind dit niet echt release waardig.
Ik bedoel dit als goede kritiek hoor, om je te helpen.
Kick vind ik beetje simpel, en niet echt lekker.
Melodie is wel lekker als die wat wordt uitgewerkt, wat minder dist.
Bestaat Axsysrecordz echt? want vind dit niet echt release waardig.
Ik bedoel dit als goede kritiek hoor, om je te helpen.
heey, nee, das van een maat van me xD dit is ook niet mijn acc.. ik maak normaal gesproken alleen melodien.. maar wilde eens een trackje maken, en dit is wat eruit kwam.. beetje mijn stijl.. lkkr donker.. 
ik produce onder de naam marked one.. en maak de melodien voor axsys.. maar axsysrecordz? :P dunno
tnQ for advice.. ik ga er nog eens van voor tot achter na kijken
Grtz

ik produce onder de naam marked one.. en maak de melodien voor axsys.. maar axsysrecordz? :P dunno

Grtz
ff luisteren 

Posted on 08-09-2010 17:57:45
Quote:
Poster: axsysrecordz
heey, nee, das van een maat van me xD dit is ook niet mijn acc.. ik maak normaal gesproken alleen melodien.. maar wilde eens een trackje maken, en dit is wat eruit kwam.. beetje mijn stijl.. lkkr donker..
Grtz

Grtz
Okey top, ga door. Probeer zelf je eigen tracks eens te maken. Eens verdiepen op hoe een track goed in mekaar zit. Kun je proberen door andere tracks te luisteren, en te vergelijken.
Succes ermee
Building Anthem for Hard Madness!