Posted on 31-07-2010 17:37:20

Dit is mijn vroegere collectie, Houd er nu ongeveer nog maar 8 curverbakken aan over.
I want to see vinylcollections, common

Vinyl is not dead.
Posted on 31-07-2010 18:04:31
jaja hier die van mij
case met 90's house

en een superdeboer krat met 2003-2005 techno met daaronder een zelfgemaakte houten bak, gevuld met 90's house.

in totaal zo'n 260 platen.
case met 90's house

en een superdeboer krat met 2003-2005 techno met daaronder een zelfgemaakte houten bak, gevuld met 90's house.

in totaal zo'n 260 platen.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
message changed by Estacy on 31-07-2010 18:05:28 (19%)
message changed by Estacy on 31-07-2010 18:05:28 (19%)

KLIK! Dit is ongeveer de helft a 2/3 van mijn vinyl, de rest zijn allemaal niet geschikt om te draaien (beatles, rolling stones, pink floyd, etc etc)
@ seca: ik ben ontzettend jaloers van je verzameling, prachtig om zo veel vinyl te zien

en dan heb ik nog een volle magma bag staan vlak naast m'n booth ( m'n kastje zit bovenaan vol :D )
ik zit ergens rond de 1000 vinyls momenteel
Posted on 07-08-2010 05:35:00
na het weekend post ik een deel van mijn collectie, ben dit w.e. op andere locatie dan thuis.
Maar ik krijg een goed gevoel bij het zien van de pics, nice nice.
btw, hoe staan ze geklasseerd, per jaartal, stijl, label,...?

Enkel 2 volle curverbakken hier, de rest zijn cd's, daar heb ik er meer van
Quote:
Poster: Tekhead
na het weekend post ik een deel van mijn collectie, ben dit w.e. op andere locatie dan thuis.
bij mij staan ze per stijl, en dan per artiest
Op dit moment de beste foto van hoe mijn vinyl er nu bij staat, zal van de week eens een betere maken 

edit: stijlen varieren trouwens van lompe hardcore tot fijne deep/tech-house en alles er tussen in

edit: stijlen varieren trouwens van lompe hardcore tot fijne deep/tech-house en alles er tussen in
ik merk dat jullie allemaal een zeer uitgebreide collectie hebben maar hoeveel vynils nemen jullie zo mee als jullie op een fuif moeten draaien ?
Btw nice macbook ! :o hoeveel betaald ?
Btw nice macbook ! :o hoeveel betaald ?
hangt er vanaf he, ik draai ook niet altijd met vinyl, als ik een set van 1 of 2 uur moet draaien neem ik meestal een volle magmabag mee ( 80 vinyls ongeveer ), moet ik kortere set draaien heb ik nog een kleinere bag van ongeveer 30 vinyls, kan ook zijn dat ik m'n magmabag vul met vinyls en een CD map erbij in ( die passen namelijk mooi :D )
Bij mij ligt het heel erg aan het feestje, hoewel ik nu niet heel snel nog vinyl mee zal nemen naar een gig. Als het bij bekende is dan neem ik zo veel mogelijk mee, als ik ergens 1 of 2 uur draai gaat er, net zoals hierboven, een vrij volle magma tas mee.
Die mac is de nieuwste, prijzen staan op de apple site
Die mac is de nieuwste, prijzen staan op de apple site
ahzo, zo had ik het eigenlijk ook in mijn gedachte moest ik vynils hebben.
Kobuz: k zal eens kijken dank je
Kobuz: k zal eens kijken dank je
voila mijn vinyl... hoeveel precies zijn weet ik niet. Ga ze zowiezo eens keer uitzoeken want heb ook 150 overgekocht van van iemand.
Posted on 09-08-2010 17:00:05

1e Bak Is Jump/Retro
2e Bak Hardstyle/Tek
3e Bak Trance/Techno
Heb nog veel oudere platen van vroeger,maar deze staan niet bij mij wegens plaats gebrek.
Posted on 09-08-2010 18:31:10
inderdaad ik heb ze allemaal. Waar is den tijd
Posted on 01-09-2010 22:09:57
Looking Nice so far!
Keep em comming!
@ Skyline, dat plaatje van dire straits - money for nothing heb'k ook nog liggen, ondertussen al grijs gedraait
Keep em comming!
@ Skyline, dat plaatje van dire straits - money for nothing heb'k ook nog liggen, ondertussen al grijs gedraait
Posted on 02-09-2010 01:28:19
@ Tec-Zotic
Dyno
Seca
....
F**king Awesome.
Wat veel platen. Respect hoor. Zit heel wat centjes in.
Dyno
Seca
....
F**king Awesome.
Wat veel platen. Respect hoor. Zit heel wat centjes in.
Building Anthem for Hard Madness!