Posted on 14-03-2010 15:32:03
Beste mensen, ben sinds gister bezig met een soort van remix van de track Empire of the Sun - Walking on a Dream.
Graag zou ik weten wat jullie hier tot nu toe van vinden, en of jullie tips hebben om hem af te maken
Link is in hidden message
Genre is house
Hij is 'af'!!!
Graag zou ik weten wat jullie hier tot nu toe van vinden, en of jullie tips hebben om hem af te maken

Link is in hidden message

Genre is house

Hij is 'af'!!!
Iemand misschien interesse om een 'extended' versie te maken?
Track is helaas niet meer te downlaoden, hij komt uit op label 

Hidden Message
Reply to view the Secret Message
Posted on 14-03-2010 15:34:42
check als eersste
edit: zekers vet, kan niet wachten op de hele remix
edit: zekers vet, kan niet wachten op de hele remix
check
edit:
beetje Hardwell flavour man! lekker

afmaken die handel! de kick mag alleen wel iets steviger van mij.
Checkk
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Posted on 14-03-2010 16:00:07
Quote:
Poster: tom-j
check
check
edit:
beetje Hardwell flavour man! lekker

afmaken die handel! de kick mag alleen wel iets steviger van mij.
Thanks
Ik zat net even een beetje beter te luisteren en de kick viel mij ook op inderdaad! Dus daar ga ik even wat proberen mee te doen 
Ik zat net even een beetje beter te luisteren en de kick viel mij ook op inderdaad! Dus daar ga ik even wat proberen mee te doen 
sjekker de sjek sjek
Join the party and become famous!
Effe luisteren.
Edit: MAAK AF! MAAK AF! MAAK AF! Zou je als je hem af hebt (als je dat van plan bent om te doen) willen mailen naar: tiesto_8_djstef@hotmail.com. Dan draai ik hem zowiezo op koninginnendag.
Edit: MAAK AF! MAAK AF! MAAK AF! Zou je als je hem af hebt (als je dat van plan bent om te doen) willen mailen naar: tiesto_8_djstef@hotmail.com. Dan draai ik hem zowiezo op koninginnendag.
CDJ 1000 MK2 - DJM 700 - CDJ 1000 MK2 - DJTech IScratch
message changed by LilQuint on 14-03-2010 16:46:38 (100%)
message changed by LilQuint on 14-03-2010 16:46:38 (100%)
check
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
check
Edit: Goed nummer, maar ik vind de vocal er niet op passen ..
Posted on 14-03-2010 16:50:48
check
Edit: Vocals is nogal zacht t.o.v. van je synth.
De synth is wel erg lekker! Zou de vocals vergeten en daar gewoon een eigen track van maken ipv een remix.
Verder ligt er een vaag geluidje af en toe onder, op precies 1.00 oa, dat ik zelf niet erg er bij vind passen.
Na de break gaat het mijn inziens te weining los. De sound over het algeheel is wel erg goed en lekker.
Ik zou hem hier en daar wat aanpassen en proberen iets meer tempo met wat percussie te geven, dan heb je een hele lekkere!!
Keep up!
Edit: Vocals is nogal zacht t.o.v. van je synth.
De synth is wel erg lekker! Zou de vocals vergeten en daar gewoon een eigen track van maken ipv een remix.
Verder ligt er een vaag geluidje af en toe onder, op precies 1.00 oa, dat ik zelf niet erg er bij vind passen.
Na de break gaat het mijn inziens te weining los. De sound over het algeheel is wel erg goed en lekker.
Ik zou hem hier en daar wat aanpassen en proberen iets meer tempo met wat percussie te geven, dan heb je een hele lekkere!!
Keep up!
Posted on 14-03-2010 17:17:09
Quote:
Poster: LilQuint
Effe luisteren.
Effe luisteren.
Hehe thanks
Ik zal hem mailen alsie af is. Alleen ik moet er een keer een "extended" mix van maken dan.
Ik zal hem mailen alsie af is. Alleen ik moet er een keer een "extended" mix van maken dan.De vocalen vanaf 00:45 gaan er even uit, dat klinkt er nog niet echt bij. Maar verder bedankt voor de comments tot nu toe ! 

Willen de mensen die alleen hebben 'gecheckt' ook zo lief zijn om wat feedback te geven? 

check
Nice! alleen de leadsynth komt me bekend voor, toevallig preset LD ampere ofzoiets uit Sylenth1?
Ik zou de tekst wel zeker niet weglaten, dan klinkt hij te leeg..
Nice! alleen de leadsynth komt me bekend voor, toevallig preset LD ampere ofzoiets uit Sylenth1?
Ik zou de tekst wel zeker niet weglaten, dan klinkt hij te leeg..

Posted on 15-03-2010 16:24:08
check
edit: lekker nummer echt goed gedaan
edit: lekker nummer echt goed gedaan
Posted on 15-03-2010 16:52:36
check
vind het een dikke schijf alleen vind ik de vocal er niet honderd procent bij passen. Ik zou zoals eerder gezegd er gewoon een dik lied van maken met evt. wat vrouwlijke vocals ( die vind ik hier wel bijpassen)
Posted on 15-03-2010 18:27:00
Quote:
Poster: matezo
check
check
vind het een dikke schijf alleen vind ik de vocal er niet honderd procent bij passen. Ik zou zoals eerder gezegd er gewoon een dik lied van maken met evt. wat vrouwlijke vocals ( die vind ik hier wel bijpassen)
Thanks, heb je nog suggesties voor vocals? 

Create an account to leave your comments