Ja maar het beschermd wel goed..
en als je alles goed aansluit hoef je ook nooit meer bij de kabels.
dubbele cd spelers zijn allemaal 19 inch. dus daar hoef je niets aan te doen kan alleen zijn dat ze in de hoogte wat verschillen, maar ga er vanuit dat je alleen betere spullen gaat kopen dan dat je had dus dan zal de hoogte ook wel meer zijn en dat zaag je dan gewoon uit.
en natuurlijk moet je ook wel een beetje nadenken als je je spullen inbouwd. zorg dat je dan dingen kunt verplaatsen.
en veel apparatuur is ervoor gemaakt om in te bouwen dus waarom zou je het dan niet doen. maar je moet er ook wel van houden natuurlijk.
ik vind het ook overzichtelijker om te zien dan die kabel massa die over al tussen ligt.
tenzij je van een JB naar een Numark wil...
breedte en lengte zijn hetzelfde... alleen zit er een ronding aan..
Nee, mij niet gezien met dat inbouwen. 'Tis precies wat Kiwi zegt, ik moet m'n apparatuur er veel te vaak voor verplaatsen/ kabels ompluggen etc.
dus hou je een lelijke loze opening in je tafel open...
Nee, mij niet gezien met dat inbouwen. 'Tis precies wat Kiwi zegt, ik moet m'n apparatuur er veel te vaak voor verplaatsen/ kabels ompluggen etc.

hebben jullie misschien een idee voor een booth waar het volgende in past:
-een computer,
-19" dubbele cd-speler(cdn-35)(allebei de units 2 units hoog, dus 9 cm)
-er moet plaats zijn voor de numark 5000fx(12"
-2 draaitafels(numark tt500) aanelke kant van de mixer 1(logisch
) -een midiboard(maximaal van 61 keys, dacht aan de m-audio keystation 61),
-en 2 monitoren die een beetje gunstig hangen en op standaards hangen die
-kunnen bewegen(zodat ik ook goed geluid kan hebben als ik niet aan t performen ben
). is het trouwens slim om je cd's en platen in de booth kwijt te kunnen?
ik had misschien al een gedeelte van het idee. besturing van cd-speler en midiboard en beeldscherm(flat), en een eventuele sampler en interface op een hoger desk te zetten(een beetje een "vrij" desk, niet erin verzonken, alhoewel als het kan de besturing van cd-speler misschien ergens in vast kan zitten).
tnx alvast
niemand?
Een beetje geduld graag, het topic was gewoon nog op de mainpage te zien, geen reden tot kicken!
Een beetje geduld graag, het topic was gewoon nog op de mainpage te zien, geen reden tot kicken!
hey mamo
ik wil een booth bouwe, ik heb een koffer en die wil ik er zo op kunne zetten.
het moet een kaal bureau worden me een paar vakken onderin voor :
cd koffer,bak met kabels,soortgeleike koffers. en nog wat andere zooi.
ik weet niet waar ik moet beginnen, wat ik kwijt ben aan materiaal en hoe ik het moet bouwen.......
kan je me helpe?
Groet mark
PS: ik ben nog maar 12 en dus maar een beperkt budget!
hey mamo
ik wil een booth bouwe, ik heb een koffer en die wil ik er zo op kunne zetten.
het moet een kaal bureau worden me een paar vakken onderin voor :
cd koffer,bak met kabels,soortgeleike koffers. en nog wat andere zooi.
ik weet niet waar ik moet beginnen, wat ik kwijt ben aan materiaal en hoe ik het moet bouwen.......
kan je me helpe?
Groet mark
PS: ik ben nog maar 12 en dus maar een beperkt budget!
hee mark,
je moet ff kijken bij dit topic en bij dj booth ideeen..... en kun je mischien iets duidelijker zijn? heb j een tekening?
we horen het wel

Ik was niet van plan niets in te gaan bouwen, ik heb namelijk een flightcase met mijn cd spelers en mixer erin. ik wil wel een soort vakken voor flightcases en cd mappen enz.
Deze stands leken me ook wel handig:

ik wil deze graag ook in mijn booth verwerken.
Tips of ideeen naar: Djmarkie1@hotmail.com