Posted on 10-01-2010 12:09:49
ik heb net Albino gekocht.. en kwam synth tegen die ik wel bij deze stijl vond passen en dacht dat ie hier wel gewaardeerd zou worden.
in de hidden message staat de link naar de Fruity Zipped Loop Package zodat jullie er zelf in kunnen kijken en aanpassingen kunnen maken die jullie willen, samples stelen, kijken of je nog een geinige techniek kan meepakken of iets anders. wat je maar wilt
http://www27.zippyshare.com/v/46291202/file.html
in de hidden message staat de link naar de Fruity Zipped Loop Package zodat jullie er zelf in kunnen kijken en aanpassingen kunnen maken die jullie willen, samples stelen, kijken of je nog een geinige techniek kan meepakken of iets anders. wat je maar wilt
http://www27.zippyshare.com/v/46291202/file.html
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
CHECKEN!! eens kijken of ik hier wat leuks mee kan met mn nieuwe speeltje: korg nano kontrol
edit: 50% van de sounds doen t niet.. heb die vst maar verwisseld met wasp.
Posted on 10-01-2010 13:12:00
Quote:
Poster: main
CHECKEN!! eens kijken of ik hier wat leuks mee kan met mn nieuwe speeltje: korg nano kontrol
heb ook erbij gezet wat je nodig hebt,
Albino3, Grossbeat (FL8xxl plugin) en waves doubler. hoewel de laatste alleen effect heeft op de vocalen.
check
DJ-Lounge.com - Where the music meets the deejay!
Checken dan maar.
Zebra2 is trouwens ook een fantastische synth en uit Genesis (free) kan je ook geweldige sounds krijgen
.
Zebra2 is trouwens ook een fantastische synth en uit Genesis (free) kan je ook geweldige sounds krijgen
Sjekkah!
---EDIT---
File not found. It has been either deleted, or it never existed at all.
---EDIT---
File not found. It has been either deleted, or it never existed at all.