Posted on 01-09-2009 16:06:20
yooo folks!
ik ga vanaf vandaag weer me meer bezig houden met het maken van FL studio tutorials. en dit keer hou ik niks meer geheim. ask me anything. and I'll tell all about it.
anyway
ik ben begonnen met een Skippy/Swing/Shuffle Beat. hiermee kan je echt enorm veel meer doen dan ik laat zien in de korte tutorial maar het ligt echt aan je eigen creativiteit.
ook nog een WOOSH tutorial. DAMN wat vroegen jullie dit vaak. ik heb vele versies hierop gehoord maar vaak zaten jullie in de goede richting maar misten een paar stapjes. vandaar nu de tutorial die het uitlegt VOLLEDIG
ik ga proberen iedere donderdag een nieuwe tutorial of meerdere te uploaden. dus zet hier je request neer en ik zal zorgen dat de tutorial gemaakt word
PEACE!
edit:
updates qua aantal tutorials is te zien aan het cijfer voor het topic (bijv. 4 Luxx Fl studio tutorials > 5 Luxx Fl studio Tutorials)
ik ga vanaf vandaag weer me meer bezig houden met het maken van FL studio tutorials. en dit keer hou ik niks meer geheim. ask me anything. and I'll tell all about it.
anyway
ik ben begonnen met een Skippy/Swing/Shuffle Beat. hiermee kan je echt enorm veel meer doen dan ik laat zien in de korte tutorial maar het ligt echt aan je eigen creativiteit.
ook nog een WOOSH tutorial. DAMN wat vroegen jullie dit vaak. ik heb vele versies hierop gehoord maar vaak zaten jullie in de goede richting maar misten een paar stapjes. vandaar nu de tutorial die het uitlegt VOLLEDIG
ik ga proberen iedere donderdag een nieuwe tutorial of meerdere te uploaden. dus zet hier je request neer en ik zal zorgen dat de tutorial gemaakt word
PEACE!
edit:
updates qua aantal tutorials is te zien aan het cijfer voor het topic (bijv. 4 Luxx Fl studio tutorials > 5 Luxx Fl studio Tutorials)
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
Posted on 01-09-2009 16:20:37
ik wil graag weten hoe je kindje maakt luxx doe je die ook haha
nee dope weer terug te zien helpt veel mensen met de eerste stappen
Edit
ga wel even stuk op nummer 4
nee dope weer terug te zien helpt veel mensen met de eerste stappen
Edit
ga wel even stuk op nummer 4
Luxx! Vet dat je weer terug bent man! Ik ga meteen ff je tutorials checken! :d
Graag eerst je post nakijken voordat je op submit drukt
Je bent nog een filmpje vergeten gast : klik
Graag eerst je post nakijken voordat je op submit drukt
Posted on 01-09-2009 16:58:01
Quote:
shit inderdaad. dat was de belangrijkste!
Ik ga ze ook ff checken, er blijft altijd wel wat te leren
ff checke, heb tot nu toe al aardig wat geleerd van je tutorials
http://www.djmillhouse.nl
Maak eens tutorial over dirtyhouse hoe je zegmaar een echt lekker nummer kan met maken Perussie der in enzo, mijn request.. ;p
Posted on 02-09-2009 19:32:44
Quote:
Poster: Electrobeatz
Maak eens tutorial over dirtyhouse hoe je zegmaar een echt lekker nummer kan met maken Perussie der in enzo, mijn request.. ;p
dirtyhouse is een merknaam?
Create an account to leave your comments